Gymnázium Praha 4, Na Vítězné pláni (Vítězná pláň)


Skrytý nadpis

Články z intranetu...


    Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in E:\xampp\htdocs\system\xhtml\head.php on line 190

    Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in E:\xampp\htdocs\system\xhtml\head.php on line 207

Vyhledávání

Informace pro rodiče uchazečů

Výsledky přijímacího řízení zveřejněné v pátek 28. 4. jsou označeny jako předběžné, protože podle § 36 a §38 zákona č. 500/2004 Sb. (Správní řád), ve znění pozdějších předpisů, musí mít účastníci řízení před vydáním konečného rozhodnutí možnost nahlédnout do spisu a vyjádřit se k podkladům rozhodnutí.

Z tohoto důvodu bude v úterý 2. 5. od 7:00 do 12:00 v budově gymnázia umožněno zákonným zástupcům nahlédnout do spisu a vyjádřit se k podkladům rozhodnutí.

Konečné výsledky přijímacích zkoušek budou zveřejněny na webu školy v úterý 2. 5. v odpoledních hodinách. Tyto výsledky budou také obsahovat u přijatých uchazečů informaci o konkrétní třídě a tedy jazykové kombinaci budoucího studia.

Přijatých uchazečů je v seznamu 72, ačkoli kapacita tříd je jen 60 studentů. Je tomu tak proto, že dopředu předpokládáme, že někteří uchazeči přijatí na obě školy dají přednost studiu na druhé škole.

Některé informace související se spisem lze získat i bez osobní návštěvy naší školy a to:

  • Protokol o výsledku didaktických testů jsme zaslali v pátek 28. 4. emailem na adresu zákonných zástupců. Pokud Vám tento email nepřišel, napište nám o tom na mail@gvp.cz a my po kontrole emailové adresy zašleme protokol znovu. V protokolu je přehled dosažených bodů za jednotlivé úlohy v didaktických testech v obou termínech.
  • Testové otázky s klíči správných řešení lze stáhnout z výsledkového portálu na adrese https://vpz.cermat.cz/testy/ po zadání příjmení a rodného čísla uchazeče.
  • Ohodnocené záznamové archy se pokusíme odeslat emailem prostřednictvím informačního systému CERMATU v průběhu prodlouženého víkendu. CERMAT vydal varování, že tato operace je pro jejich informační systém velkou zátěží. Pokud Vám ohodnocené záznamové archy do pondělí 1. 5. emailem nepřijdou, měli bychom být schopni, je konkrétním zájemcům poskytnout v rámci nahlížení do spisů v úterý 2. 5. od 7:00 do 12:00 v budově školy. Informační systém CERMATU nám bohužel umožňuje odeslat emailem jen ohodnocené záznamové archy vyplněné při zkoušce na naší škole, bez ohledu na to, zda jde o arch s horším nebo lepším výsledkem.

Testy z cizího jazyka (angličtiny nebo němčiny) jsou k dispozici pouze v listinné podobě v budově školy.

Informace o dalším postupu pro přijaté uchazeče

Přijatým uchazečům se rozhodnutí o přijetí nezasílá. Dnem zveřejnění oficiálního seznamu 2. 5. 2017 v odpoledních hodinách se rozhodnutí o přijetí považuje za oznámené a následujícím dnem počíná běžet lhůta pro odevzdání zápisových lístků. Rozhodnutí o přijetí může být uchazeči předáno při převzetí zápisového lístku, ale ne dříve než 3. 5. 2017.

Svůj úmysl vzdělávat se v dané škole potvrdí uchazeč nebo jeho zákonný zástupce odevzdáním zápisového lístku řediteli školy, který rozhodl o jeho přijetí, a to nejpozději do 10 dnů ode dne oznámení rozhodnutí. Zápisový lístek musí být podepsán žákem i rodičem. Nepotvrdí-li uchazeč nebo jeho zákonný zástupce odevzdáním zápisového lístku úmysl vzdělávat se na škole, kam byl přijat, zanikají posledním dnem výše uvedené lhůty právní účinky rozhodnutí o přijetí ke vzdělávání v dané střední škole. Zápisový lístek může uchazeč uplatnit pouze jednou. To neplatí v případě, že uchazeč chce uplatnit zápisový lístek na škole, kam byl přijat na základě odvolání.

Lhůta pro odevzdání zápisových lístků je 10 pracovních dní od zveřejnění oficiálního seznamu, tedy do středy 17. 5. Pokud je to jen trochu možné, moc prosíme, abyste tuto lhůtu nevyužili celou a doručili nám zápisový lístek co nejdříve. Pokud se rozhodnete studium na naší škole nenastoupit, pak nám to prosím sdělte emailem nebo telefonicky, abychom mohli uvolněné místo nabídnout dalšímu zájemci. Protože celá procedura s vyřizováním zápisových lístků a odvolání je zdlouhavá a pro nepřijaté uchazeče značně stresující, budeme rádi, pokud nám ji pomůžete zkrátit na minimum. Děkujeme za Vaši spolupráci.

Informace o dalším postupu pro nepřijaté uchazeče

Rozhodnutí o nepřijetí se uchazečům či jejich zákonným zástupcům předávají do vlastních rukou dne 3. 5. 2017 od 9:00 do 19:00 hodin a 4. 5. 2017 od 8 do 10 hod. Pokud si je zákonní zástupci nevyzvednou, budou rozhodnutí o nepřijetí zaslána poštou. Rozhodnutí se na poště ukládá po dobu 5 pracovních dnů, pak je považováno za doručené.

Nepřijatí uchazeči se budou moci proti rozhodnutí o nepřijetí odvolat, a to nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy rozhodnutí o nepřijetí převzali.

Zde je uveden vzor možného odvolání pro čtyřleté studium a pro šestileté studium.

Odvolání je účelné podat v případě, že objevíte v procesu přijímacího řízení nějakou nesrovnalost, nebo v případě, že uchazeč nebyl přijat ke studiu z důvodu nedostatečné kapacity a v pořadí uchazečů se umístil přibližně do 100. místa. V průběhu května se uvolní několik studijních míst, protože někteří přijatí uchazeči se rozhodnou studovat na druhé škole. Uvolněná místa nabídneme formou změny rozhodnutí (autoremedura) uchazečům, kteří se umístili na dalších místech a podali odvolání. Odvolání, která se nepodaří vyřídit autoremedurou, budou na konci května předána na Magistrát hlavního města Prahy, který o nich rozhodne, půjde-li vše dobře, během června.

Odvolání proti rozhodnutí o nepřijetí ke studiu adresujte Magistrátu hlavního města Prahy a zasílejte řediteli školy na adresu:

PhDr. Jaroslav Mervínský
Gymnázium, Na vítězné pláni 1160
140 00 Praha 4

nebo lépe - doručte je osobně do kanceláře školy (denně, 7:15 - 14:00 hod). Odvolání můžete přinést do školy, když si půjdete vyzvednout rozhodnutí o nepřijetí 3. nebo 4. 5.

Závěrečné informace

Odevzdávání zápisových lístků a zařazování studentů do jednotlivých tříd (jazyků) budeme průběžně zaznamenávat na webu ve výsledkové listině. Informační schůzky pro rodiče přijatých a zapsaných studentů plánujeme uspořádat ve středu 14. 6. od 17:30 hodin. O jejich konání budeme rodiče zapsaných studentů informovat emailem.