Jakmile někdo odkryjekartu se sopkou, přiloží ji běžnýmzpůsobem k ostatním zahraným kartám. Hráč, který tuto kartu umístil, neumisťuje v tomto tahu žádnou svou figurku na plán. Na tuto právě položenou kartu se sopkou se ihned umístí drak(bezohledu na to, kdese v tom okamžiku nachází).
Jakmile některý hráč odkryje kartičku se symbolem draka, přiloží ji běžným způsobem k ostatním zahraným kartičkám a smí sina ni položit svou figurku. V tutochvíli se hra přeruší a pohybuje se drak.
Počínaje hráčem, který umístil kartu se symbolem draka, musí každý hráč pohnout drakem přesně o jedno pole (kartu) svisle nebo vodorovně. Drak se pohybuje vždy o šest polí, nezávisle na tom, kolik hráčů hraje (výjimka: Slepá ulička). Nesmí na žádnou kartu vstoupit více než jednou. Kromě toho nesmí vstoupit ani na kartu s figurkou víly (viz níže). Vždy když drak vstoupí na kartu, na které je figurka některého hráče, musí sihráč tuto svou figurku vzít zpět do zásoby.poté,co drak projde šest polí, pokračuje hra normálně tahem dalšíhi hráče. Pokud hráč připřiložení karty draka neumístí figurku, může pohnout vílou, nejdříve se přemisťuje víla a až poté se hýbe drak. Je možné, že ve městě zůstane osamocený stavitel nebo na louce osamocené selátko (z rozšíření „Kupci a stavitelé“). Ti v tomto případě dále beze změny plní svoji funkci.
Slepá ulička: Pokud drak táhne na pole, ze kterého nemůže podle pravidel dále pokračovat (všechna okolní pole navštívil, popř. je některá z vedlejších karet obsazena vílou), je tah draka u konce a hra pokračuje tahem dalšího hráče.
Pozor: Pokud ještě není odkrytá žádná karta se sopkou a je tedy drakstále mimo hrací plán, pohyb drakase neuskuteční. Každá karta se symbolem draka, odkrytá dříve, než první karta se sopkou, se otevřeně odkládá stranou a hráč si místo ní bere novou kartu. Ve chvíli, kdy někdo umístí do krajiny první kartu sopky (a umístí tedy draka), všechny odložené karty se symbolem draka se znovu zamíchají se zbylými kartami.
Pokud některý z hráčů odkryje kartu s tajnou chodbou, přiloží ji běžným způsobem k ostatním zahraným kartám. V tomto tahu smí umístit svou figurku na tuto nebo jakoukoli jinou dříve umístěnou kartu krajiny. Při tom muí dodržet běžná pravidla pro umisťování figurek. Nesmí tedy figurku umístit na již ohodnocené území,nebo na takové území, kde již stojí jiná figurka.
Pokud některý z hráčů odkryje kartu se symbolem princezny, přiloží ji běžným způsobem k ostatním zahraným kartám. Pokud ji položí ke kartě s městem,kde stoji figurka nebo více figurek musí jednu z nich (podle svého výběru) vrátit do zásoby jeho majiteli. On sám nesmí v tomto případě umístit žádnou svou figurku. Pokud hráč kartu se symbolem princezny přiloží k neobsazenémuměstu nebo jiným způsobem (tj. k cestě nebo k louce), smí si na tuto kartu normálně umístit vlastní figurku. Pokud je ve městě velká figurka, může být princeznou vrácena zpět do zásoby jen tehdy, nejsou-li ve městě žádné jiné figurky.
Na začátku hry stojí vedle hrací plochy. Vždy, když některý z hráčů může umístit, ale neumístí, ve svém tahu žádnou svou figurku, smí vílu umístit na libovolnou kartu, na které již některá jeho figurka stojí (není tedy možné vílu přesunout, když hráč umisťuje se sopkou nebo odsraňuje rytíře kartou princezny). Víla má 3 vlastonsti: