Zamíchejte 18 nových karet krajiny s ostatními. Všechny karty pak můžete umístit lícem dolů do zásobníku. Všichni hráči dostanou stejný počet dílků věží. Přesný počet závisí na počtu hráčů:
Stejně jako v základní hře si hráč, který je na tahu, vylosuje jednu kartu krajiny a přiloží ji k ostatním již dříve položeným. Stejná pravidla beze změn platí i pro nové nové karty krajiny. Poté, co hráč přiloží kartu do krajiny, má 4 možnosti:
Nebo může využít jednu ze tří nových možností:
Kdykoli hráč umístí dílek věže, okamžitě může uvěznit jednu figurku kteréhokoli z ostatních hráčů (ještě dříve než se na konci kola počítají body). Která figurka může být uvězněna, závisí ny výšce právě stavěné věže. Uvězněnou figurku soupeře si hráč vezme k sobě.
Když je postaveno první patro věže, hráč může uvěznit figurky z karty, nakteré je věž nebo z jedné ze čtyř sousedících karet.
Když hráč postaví druhé patro věže, může uvěznit figurku z jednoho z devíti možných polí.
S každým patrem navíc mohou hráči přibýt čtyři další možnosti ve čtyřech směrech. Tyto možnosti nemohou přesahovat mezery v krajině. Výška věží není nijak omezena.
Hráč může umístit jednu ze svých figurek na vrchol některé z věží. Od této chvíle je tato věž zablokovaná a není možné ji dále stavět. Figurka zůstává na věži až do konce hry. Tento tah má smysl ve chvíli, kdy si hráč potřebuje ochránit některou další figurku, která je pro něj v tu chvíli cenná.
Kdykoli mají dva hráči navzájem uvězněny své figurky, okamžitě si je navzájem vymění. Figurky se vrátí zpět do zásob hráčů.
Navíc si ve svém tahu hráč může vybrat jestli si od některého z ostatních hráčů svoji uvězněnou figurku vykoupí. Cena za jednu figurku jsou 3 vítězné body. Hráč, který figurku vykupuje, se posune na počítadle bodů o tři body zpět. Hráč, od kterého je figurka vykupována se naopak na počítadle bodů posune o tři body kupředu. Tato vykoupená figurka může být ihned v tomto kole umístěna do krajiny.