Milí studenti,
po několika letech opět na naší škole proběhne tzv. autoevaluace neboli sebehodnocení.Tato autoevaluace proběhne ve dvou vlnách. V této první budeme mapovat naši spokojenost s naší školou obecně, zda je naše škola příjemná, inspirativní a dobře vybavená. Odpovědi, které uvedete v tomto evaluačním (tj. hodnotícím) dotazníku, poskytnou cenné informace jak učitelům jednotlivých předmětů, tak i vedení školy, a přispějí tak k dalšímu zlepšování naší společné práce. Dotazník budete vyplňovat elektronicky, čímž se výrazně zjednoduší a zrychlí jeho zpracování. Je však zapotřebí, abyste při vyplňování respektovali pokyny uvedené dále v článku.
hodnocení je anonymní, pro vyplnění je potřeba zadat vstupní kód
vstupní kódy obdržíte prostřednictvím svých třídních učitelů v průběhu tohoto týdne
pokud budete chybět, kód obdržíte později
dotazník můžete vyplňovat od 27.2. do 11.3. 2012
každý může vyplnit dotazník pouze jednou
pozorně si přečtěte jednoduché výroky a do tabulky zaškrtněte odpověď, která nejvíce odpovídá vašemu názoru
Obdobný dotazník budou vyplňovat i všichni učitelé. Výsledky budou statisticky vyhodnoceny a budete s nimi seznámeni. Tento dotazník by se měl vyplňovat každý rok a po roce bychom měli ve výsledcích dotazníku dosáhnout zlepšení. Tím se naplní smysl sebehodnocení neboli autoevaluace.
Druhá vlna autoevaluace, která se v současné době připravuje, bude mapovat oblast kvality výuky.
Za spolupráci vám děkuji.
Vítězslav Derka
Výchovný poradce
Komentáře
Možnost vyjádřit se ke škole je skvělá, jen možná chybí otázky zaměřené na školní jídelnu.
Pár slov na vysvětlenou:
1. To, co vyplňujete, není test, ale dotazník.
2. Pro dotazník byla zvolena jedna z metod, která se běžně používá. Diskutovat o zvolené metodě je irelevantní.
3. Jak bylo výše řečeno, dotazník bude vyhodnocen a jeho výsledky budou v dlouhodobém horizontu sloužit pro porovnání vývoje v odpovědích, tím budeme sledovat, zda se naše škola mění k lepšímu, nebo k horšímu.
4. Autoevaluace je pro školu závazná.
5. Otázky byly voleny tak, aby mapovaly oblast, cituji z textu: příjemné, inspirativní a dobře vybavené školy.
6. Výsledná forma dotazníku je kompromisem mnoha názorů a nápadů a, jak už to v životě bývá, nemusí být dokonalá.
7. Pokud se domníváte, že tento dotazník by měl být doplněn dalšími otázkami, zašlete mi je na mou adresu.
Pokud byste se chtěli seznámit s problematikou autoevaluace podrobněji, můžete navštívit stránku http://rvp.cz/informace/wp-content/uploads/2009/09/01769.pdf" >http://rvp.cz/informace/wp-content/uploads/2009/09/01769.pdf
S přáním krásného studijního týdne
Váš Vítězslav Derka.
Mnohem lepší by bylo, kdyby se odpovídalo podle spokojenosti nebo souhlasu s otázkou jako ve škole. Rozmezí 1-5 je myslím pro žáky """elitního""" (ano, opravdu troje uvozovky) gymnásia naprosto pochopitelné a dalo by se odpovídat mnohem jasněji, než nějaké "souhlasím" nebo "nevím" ("nevím" jako známka "3"?? teda průměrné? "Nevím" je podle mě úplně mimo takovéto známkování).
Jo, píšu tak schválně, protože sranda musí bejt :)
A taky musim dodat, že ten test je OPRAVDU nesmyslnej a na některý otázky se odpovědět nedá.
Ať si dá autor tohoto chlívkotestu pár facek.
Anebo vyjadřuje upřímný úžas nad strukturou otázek autoevaulace středoškolského prostředí. Pominout formu a zamyslet se nad sdělením, pane Honzo, pak bude na světě krásněji.
Rozhodně nesouhlasím s tím, že se zde odsuzuje nespisovnost. Tebou zmíněné slovo "chlast" si myslím, že používá většina studentů úplně normálně. Příspěvek č. 2 je spíše o vyjádření autorově ubohosti, než o nespisovnosti.
Třeba sem chodí, ale píše takhle schválně ;-)
Proč se tady odsuzuje každý, kdo napíše zprávu nespisovně, anebo mluví nespisovně? To mě tady po přestupu hodně překvapilo. Když jsem místo ,,pití" řekl ,,chlast", tak na mě koukali, jako kdybych přiletěl z Marsu.
Reakce na příspěvek č. 2: GVP asi není tvou školou, viď? V tom případě nechápu, proč sem vůbec přispíváš...
Tomáš Nováček
V případě toho pingpongového stolu chápu možnosti "rozhodně souhlasím, souhlasím, nevím..." stejně jako kdyby tam bylo napsané "rozhodně ano, spíše ano, nevím..." Nezaručuji ale, že takto to bylo původně stavěno, ale dle mého názoru ano.
Test je nezmyslně stavjený to je jako kdyš zme z Lacom šli kupóvat radiátori.
Test je naprosto nesmyslně stavěný, výroky jsou stavěny tak, že by odpovědi mělo být "ano" nebo "ne". Zvolený způsob odpovědí se vůbec nehodí, jak mám na "Využívám pingpongové stoly." odpovědět "rozhodně souhlasím" nebo "souhlasím", co to vůbec znamená? Buď "ano, využívám" nebo "ne, nevyužívám". Stejně je to u mnoha dalších výroků. Mohu vědět, kdo test vymýšlel?